Torsdag och regn

Idag är det en regnig dag så vi stannar inne. Hann ut en sväng i förmiddags iallafall och tog oss en cykeltur. Nu sover Lukas och han kommer inte bli glad när han inte kan gå ut sedan. Men man får försöka hitta på något för att distrahera honom.

Pratade med min svåger Mattias tidigare i morse och jag hoppas verkligen dom kan komma och hälsa på snart. Saknar dom och det var ju så länge sedan Lukas fick busa med dom. Och självklart så hoppas jag att vi kan åka till Umeå snart för det var så länge sedan vi var där och jag saknar Umeå faktiskt. En underbar stad som jag älskade att bo i och hade gärna bott kvar men tyvärr fanns det inga jobb där. Men vi hamnade ju i Sundsvall och trivs verkligen bra här men tänk vad underbart att få bo nära syster Maria? Tur jag har en annan syster rätt så nära iallfall

Nu blir det (som vanligt) lite kaffe och sedan undanplockning för det behövs verklilgen!


Kommentarer
Postat av: Vanja

Ja usch för regn!



Jag har pratat med Danne om midsommar så vi ska prata lite mer ;) Jag åker gärna upp till er:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback