Sommarmånad

Ja, nu har då juni kommit igång och då är det väl sommar va? Värmemässigt är det iallafall sommar men man ska inte klaga för vi har verkligen saknat solen och värmen. Och Lukas älskar verkligen att vara ute men det blir verkligen för varmt ibland, tycker så synd om lillgrabben.

Lukas fick inviga poolen i lördags och han skulle absolut ha med sig hinken, annars skulle han kliva upp.



Lukas ÄLSKAR solstolen och sitter någon annan i den så knuffar han bort dom. Och helst vill han ligga ner i den.



Och en stor bukett blommor fick jag av min älskade familj i lördags. Fick den i lite tidig morsdags present.


Kommentarer
Postat av: Vanja

Åhh hann Lukas före mig med att bada! Typiskt. Bikinin har varit på, men det har inte blivit nå dopp :( Jag har varit sugen dock:)



Vi har inte heller nå midsommarplaner, kanske man skulle dra en midsommarrepris från förra året?;) Ni/Vi/dom kan ju tänka på saken kanske? ;) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback