Min sista dag....

med att vara ensam hemma med Lukas för idag gör T sin sista dag och imorgon börjar hans "sommarlov". Och dagen till ära så lyser solen och det är så enormt roligt.
Tyvärr blev våran planerade lekträff inställd så istället ska jag och Lukas göra studiebesök på dagiset han ska börja på. Vill ju gärna dit och se hur det ser hur för det är ju T som ska skola in Lukas. Så om en timme ska jag och Lukas dit och jag tror vi tar cykeln dit!

Annars så tar vi det bara lugnt och njuter av dom här dagarna och det hoppas jag ni alla andra gör också!

Lägger in ett kort på Lukas tillsammans med valpen Vilja som han kröp upp till och busade med när vi var hos Ulrika och Kajsa!


Kommentarer
Postat av: åsa

hej! vad ska ni göra i midsommar? jag far nog ner till mamma imorgon, vore kul om vi kunde ses nånting! kram åsa

2009-06-17 @ 13:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback