Härliga söndag

Det är faktiskt en härlig söndag trots att vädret inte är så skoj, Det regnar inte men det är kallt och hurvigt. Lukas tog sovmorgon till tjugo i åtta så då klev hela familjen upp (händer nästan aldrig) och åt frukost och såg på morgontv tillsammans. Sedan fick LUkas busa på en stund medans jag packade väskan för bad och han hade lika roligt på badet som vanligt. Tyvärr missade vi Albin med familj för dom tog en sovmorgon och kom när vi var klara. Men det gick bra ändå för det fanns många barn där att leka med.
Efter badet fick Lukas busa med badhusets leksaker medans jag och T tog en kopp kaffe med bulle och tog det lugnt. Sedan blev det som sagt val och det var inte någon större rusning där så det hela gick väl max 2 minuter! Ha ha!

Så nu tar vi det lugnt och ska åka ut och köpa en cykelhjälm till T för han ska ut med eleverna imorgon och behöver då en hjälm. Jag ska nog också köpa en för jag vill ju vara en förebild för Lukas och ha hjälm när har det.

Men nu blir det nybakade bullar och kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback