Glad midsommar!

Önskar er alla en trevlig midsommar och hoppas solen vill kika fram något. Om några timmar drar vi till Kovland och Alexander med familj.
Igår och idag ville Lukas starta dagen tidigt för igår öppnade han ögonen klockan fem och imorse vid halv sex. Så nu börjar jag känna av tröttheten faktiskt för när han vaknade klev jag upp och började fixa för maten idag. Planen är att vi ska på picnik vid mitt i dan och till den har jag gjort pastasallad med kycklingklubbor. Sedan ska vi grilla till kvällen och till det har jag gjort egen potatissallad och marinerat kött. Blir nog supergott och jag hoppas vädret tillåter en picnik idag.

Men nu ska jag nog ta en kopp kaffe och bara ta det lite lugnt.


Kommentarer
Postat av: Nina

Glad Midsommar!



Ja tiden går ju alldeles för fort. Sam lär sig något nytt varje dag!

Roligt att du är med och tävlar. Önskar dig lycka till!

Kram

Postat av: Ida

Glad midsommar till er också! :-) Jag är så van att jobba såna här helger och då man vetat om det länge så har man heller inte planerat för något annat, så det går bra att jobba :-)



Nästa helg funderar vi på att komma ner en sväng, men troligen bara från fre-lör. Vi har en del att köpa till bron, också tänkte vi försöka hinna göra något på sön. Vi kommer ner nån längre sväng under semestern :-)

2009-06-19 @ 10:42:36
URL: http://idasusanne.blogg.se/
Postat av: Linda T

Hoppas Ni haft en mysig midsommar!



Ses på jobbet - ska bli kul att du börjar igen.



kram

2009-06-20 @ 15:20:54
URL: http://killmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback