Första dagen avklarad

Idag var det då första dagen på jobbet och inte var man väl överlycklig för det. Visst, jag har faktiskt längtat till jobbet men det å ljuga om jag skulle säga att jag inte föredrar att vara ledig.
Men det har gått bra idag, min chef ringde i torsdags och frågade om jag hade några frågor och sa att jag fick ta lite sovmorgon och komma in vid nio. När jag kom in idag var dock inte min chef där och jag fick veta att han fick en liten dotter inatt! Så roligt för honom och jag hoppas allt har gått bra.

Men iallafall så har jag bara tagit det lugnt vid datorn idag, hade fått ca 1700 mail som jag var tvungen att gå igenom och det har kommit många nya system som jag måste lära mig så hela denna veckan är lagd åt utbildning.

Kom hem och möttes av en glad kille och jag fick mig en riktig myskram. Sötnosen hade sett en vit kombi idag och hade då pekat på den och sagt mamma! Ha ha, lillgubben.

Så imorgon blir det en ny dag och mer utbildning och självklart kommer jag sakna mina sötnosar och speciellt den lille för det är ju fortfarande ovanligt för mig att vara utan honom på dagarna!

Kommentarer
Postat av: nikita

Tänkte tipsa om en ny tävling i min blogg

Vinn ett presentkort hos Kiddoz värt 500:-

(leksaker, barninredning, doppresenter,hoppko,

barnvagnsskyltar, personliga tavlor mm)

Tävlingen hittar du här:

http://nikital.blogg.se/2009/june/vinn-ett-presentkort-vart-500-hos-kiddoz.html

2009-06-23 @ 03:09:21
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback