Varmt, varmt och åter varmt

Visst, man ska inte klaga över värmen men det är nästan på tok för varmt. Lukas och T har varit och badat två gånger i veckan, dels en gång i en sjö och igår var dom ute på Alnö och badade i havet. Lukas stormtrivs och imorgon måste vi åka och bada för jag har ju inte badat en enda gång än!
Igår var jag iallafall ute en sväng på Gatufesten. Passar på att gå på onsdag för då är det gratis, tycker det är så dyrt dom andra kvällarna att jag vägrar gå då. Hade en supertrevlig kväll med Evelina och kvart över elva tog vi bussen hem och gjorde kväll för tyvärr skulle vi ju upp och jobba idag.

Ikväll har vi bara städat och stökat på för imorgn är det ju fredag och jag vill ha det städat innan helgen och torsdag är ju alltid min städdag. Imorgon får vi besök av svärmor med gubbe, får se vad vi hittar på i helgen. Vill nog en sväng på Gatufesten på dagen så Lukas får se lite grann och kanske åka lite karuseller.

Men nu blir det sängen för jag är väldigt trött och hängig. Och inga kort orkar jag lägga ut så det får bli imorgon!

Kommentarer
Postat av: Nikita

Ny tävling hos mig!

Vinn ett presentkort hos SlitageKids

(märken som, plastisock,nova star, rockefella,

small paul, mini rodini mf)

Det ENDA du behöver göra är att lämna namn&mejl

samt ange vad du skulle köpa om du vann.

Tävla här:
http://nikital.blogg.se/2009/july/mini-tavling-slitagekids-ingen-lankning-krav.html

Ps, missa inte heller min andra pågående tävling där du kan vinna 500kr hos Kiddoz!

2009-07-03 @ 20:48:49
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback