Snart dags för hemfärd

Imorgon efter jobbet åker vi till Dorotea för jag har fått ledig på fredig. Känns enormt skönt att få åka hem och på söndag när jag åker tillbaka till Sundsvall så blir jag nog ensam i bilen. T och Lukas stannar nog hemma en vecka eftersom jag bara är ledig helgerna och för att det inte ska bli en massa åkande så stannar dom en hel vecka och myser. Nästa helg och jag upp och hämtar dom och passar då på att se lite Åsele marknad.

Men hur ska jag klara mig utan dom här hemma? Blir första gången utan Lukas egentligen och så länge också. Kommer sakna dom enomt mycket men samtidigt ska det faktiskt bli lite skönt att få vara ensam.

Annars så händer det inte så mycket, jag jobbar och står på och T och Lukas har det toppen här hemma. Dock är det lite kallt just nu men det får man ta.

Nu ska jag nog fortsätta packa och sedan sova lite för jag är TRÖTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback