Ännu en vecka har gått

Och en ny arbetsvecka är påbörjad. Var hemma i helgen och hämtade hem Lukas och T och det var härligt att få krama om dom. Men ärligt talat så har det varit skönt att vara borta från dom, man behöver det ibland faktiskt. Men älskar ju mina grabbar så att få krama om Lukas på natten när jag kom till Dorotea var underbart!

Haft en riktig myshelg och vi var i Åsele och gick på marknad och träffade Lukas farfar med familj. Blev knasigt med tiderna så det blev inte så mycket marknad som jag ville, får hoppas att det bli mer av det nästa år.

Här regnar det som hos dom flesta, T och Lukas håller på att krypa på väggarna. När jag kom hem idag såg det ut som om en bomb slagit ner för det var kaos. Men det blir väl så när grabbarna inte kan gå ut och leka på dagarna.

Så här glad kan Lukas vara när han åker bil hem till Dorotea och när pappa busar med honom!



Lukas fullkomligen ÄLSKAR djur och just nu är det kor som får han fulla intresse. Han är inte det minsta rädd utan springer fram så fort han ser dom och vill helst klättra in i hagen till dom men där sa mamma stopp.



Lukas älskar korv och upptäckte att det låg ett korvpaket under grillen när vi skulle äta middag hos hans farfar. Han smög sakta fram och försökte med all kraft att få tag i en korv. Och han lyckades också!

  

Och hemma hos farmor skulle han hjälpa till med blommorna, men han är ju lite hårdhänt och ryckte upp dom istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback