Ännu en vecka är gjord

Och veckorna verkligen springer iväg. Kan låta tråkigt men känns verkligen som sommaren snart är slut. Men för mig får jag alltid känslan av att sommaren är slut så fort T börjar jobba. För då börjar höstterminen och allt går tillbaka till vardagen igen. Och om två veckor är det dags för vår lillfis att börja på dagis, usch vad tiden går fort!

I torsdags fick vi besök av Lukas kusin Neo med familj. Dom stannade till igår och pojkarna röjde på med varandra. I fredags var dom till Drakborgen som är ett stort lekland på Birsta. Jag kom dit när dom hade varit där i några timmar och dom hade verkligen skoj. Lukas ville springa överalt men han ville dock ha med mig hela tiden. Ett stort minus för värmen, kändes som om man satt i en bastu men det blir väl så när det är så enormt mycket med folk som det var där.

Imorgon får vi kanske besök igen, men vilka det är får ni se sedan. Men en väldans söt pojke är det som kommer iallafall kan jag säga!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback