Snart kväll

och speciellt mycket har vi inte gjort dag men det behöver man ju faktiskt. Att få njuta av Lukas är mer än tillräckligt faktiskt. Var faktiskt in en sväng på stan i morse för jag letar efter en kakform men det finns inte att få tag i någonstans. Får se hur jag ska lösa det, vill ju verkligen göra dom kakorna.

Min finare vinterjacka har hängt med i några år och det märktes för nu har den spruckit ordentligt under ena ärmen. Tråkigt för jag tyckte verkligen om den men hittad en jacka på Ellos som jag blev enorm förtjust i. Beställde den och igår så fick jag hämta ut den. Men tyvärr hade dom skickat fel storlek så det var bara att skicka tillbaka och invänta den igen. Men faktiskt så var den mycket finare i verkligheten så nu längtar jag ännu mer efter den.



Och priset är inte illa heller, har kostat 699kr men nu är det rea och kostar endast 279kr.

Kommentarer
Postat av: Vanja

Vad har Lukas för storlek i kläder och så? Så stor koll på storlekar har jag ej :P

Kram

Postat av: Ida

Jag pratade med Katarina idag och hon sa att det är strl 68 på dopklänningen, så Lukas kommer nog inte kunna ha den tyvärr. Tänkte så du vet. Kram

2009-01-31 @ 21:52:13
URL: http://idasusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback