Sjuk x 2

Trodde killen började bli bättre för han sov från 22 till 05 igår. Han fick då komma över till oss och sova. Vaknade efter en stund av att han kräks, IGEN! Tror jag blir tokig. Sedan sov han iallafall. Men vaknade själv med magont och illamående och konstaterade att man själv drabbats av magsjukan. Var väl typiskt.
Idag har han mått sådär, han har fått behålla det mesta men på eftermiddagen så började han kräkas igen. Nu sover han iallafall och jag ska gå och joina honom snart.

Hoppas på en bättre morgondag för det har varit RIKTIGT jobbigt att ta hand om honom när man själv är sjuk.

Men som sagt, nu är det dags för sängen!

pssst, undrar om det har kommit fram några dop-inbjudningar?

Kommentarer
Postat av: Vanja

Fick inbjudning idag på posten :) Jag ska kolla upp helgen det är, för jag vill VERKLIGEN komma! :) Krya på er! Kram

2009-01-15 @ 14:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback