Onsdag

ännu en dag har gått och vi har väl inte gjort så mycket vettigt på den. Fick besök på förmiddagen av Evelina som kom med lite fika och mycket prat. Härligt, härligt.
Sedan ringde min syster och systerdotter och ville träffas på Birsta så jag och Lukas åkte dit och spenderade eftermiddagen med dom.

Nu sover Lukas och själv har jag druckit en god kopp te och tänker nog krypa till sängs snart, är helt slut efter natten som var då Lukas inte ville sova ordentligt utan vaknade stup i kvarten.

Får se om det blir en road-trip till Gnart imorgon. Inget ställe jag har varit i förut så det blir intressant och se hur man hittar det. Är saker som ska vara till hall-renoveringen som ska hämtas. Men inget bestämt än så vi får se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback