Dopklänning, Birsta och vattengympa

Vi har nu två stycken dopklänningar här hemma, har varit på pastorsexpeditionen och lånat. Har redan bestämt mig för den ena och tror inte det blir någon blå underklänning utan helvitt och gröna band till. Han kommer bli så fin så lillgrabben.
For sedan ut på Birsta för vi behövde inhandla handskar till pyret och Polarn och pyret hade faktiskt rea så därför köpte jag handskarna där. Blev med samma mönster som på tossarna så nu matchar han. Även en fejk-krage blev det inhandlat.
Hittade även två tröjor åt honom på H&M, det första jag hittar på rean. Kunde inte låta bli och han har nästan inga plagg alls i nästa storlek så då passade jag på.


 


Vattengympan var toppen ikväll, känner mig så där trött som man gärna vill göra när man rört på sig. Ska nog pallra mig i säng och lösa lite korsord innan jag somnar. Blir ingen babysång imorgon, blev inställt för ledaren var sjuk tror jag. Tråkigt för vi har längtat som tusan efter det. Får se vad vi hittar på imorgon. Kanske städa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback