Vilken dag!

Ja dagen har faktiskt varit riktigt bra. Fick Lukas att somna vid tio och han sov då till halv tolv så han var riktigt glad och pigg när han vaknade. Åt lunch och sedan begav vi oss till Ulrika och sötaste Kajsa. Fick en supergod lunch som bestod av lax i ugn med en väldigt god sås till och till efterrätt en äppelkaka. Vilken mat på en torsdag! Har beställt receptet iallafall för den laxen måste jag göra själv.

Spenderade många timmar där och när vi for somnade Lukas på en gång. Och när vi kom hem var det bara att dra fram skyffeln för jädrar vad snö det hade kommit. Hann skotta i 45 minuter men sedan påkallade en viss herre min uppmärksamhet. Måste fortsätta skotta imorgon och hoppas det inte blir så blött.

En toppendag har det iallafall varit och jag hoppas vi gör en ny lunchdejt snart igen för det är så roligt att träffas. Glömde tyvärr kameran men sötnosarna som var där heter iallafall Lukas, Kajsa, William och Edvin! Fyra bustroll som kommer sätta byn i skräck om några år!



Kommentarer
Postat av: Lola

Men åååhh så söt han är i kläderna...=)...FInt litet krigsärr han fått också...



Hoppas ni haft det bra hos mamma. Jag hade tänkt fara ner men var tvungen att passa på att fara till Luleå.



Massvis med kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback