Söndagmorgon

Och det är faktiskt mysigt. Inte lika mysigt är det att man är så trött för Lukas var lite jobbig inatt. Är det inte typiskt, han har en supernatt och då hoppas man ju självklart på att det kommer fortsätta så men då kommer det en jobbig natt. Nästan som om han vet exakt vad han håller på med!

Idag ska vi nog på Birsta för att titta på klinker till vårat hallgolv. Ska även passa på att köpa ramar till min fotovägg. Tyvärr har inte alla kort kommit men det är ju ändå meningen att väggen ska växa med tiden så varför ha bråttom?

Igår ringde jag min syster som är i Stockholm för Ombudsgalan. Hon satt hos storebror och hade det mysigt med hans tjej och storasyster Anki med vår systerson Kevin. Blir lite avis, vill ju också vara där nere. Men dom kommer ju faktiskt hit på fredag så jag får ju träffa alla då.

Men nu ska jag nog försöka sova ner lillgrabben, han är trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback