Sol, sol, sol, sol

Superväder är det här idag. Solen lyser och det är inte speciellt kallt¨så efter lunch blir det att gå ut med Lukas och åka lite pulka. Pulkan måste vi ta med när vi åker hem för han älskar att få vara ute med den. Tror vi åker på måndag förmiddag när det är dags för Lukas att sova.

Idag har vi absolut inga måsten utan tar det bara lugnt. T fixar lite i hallen och jag måste städa men har fastnat i soffan/vid tv:n/vid datorn. Det är så skönt att bara ta det lugnt när Lukas sover och visst, jag borde verkligen städa men jag hinner det.

T och jag har lite funderingar på hur vi ska göra med matsalen. När vi flyttade in var vi (jag) bombsäker på hur jag tyckte vi skulle göra men nu har jag börjat ändra mig. Vilken tur att vi inte är sådana som måste göra allt på en gång för nu har vi känt efter och vet hur vi vill göra. Får se hur vi gör för vi har ingen brådska utan vi tar det allt eftersom. Men tror att det kommer bli toppen när det är gjort!

Kommentarer
Postat av: Ida

Kommer ni hem på måndag, vad kul! Jag är ju också ledig till veckan, ska bara jobba måndagkväll på sjukan. Om ni inte vill dra med er pulkan så har vi som ni får låna. Har ni något speciellt ni ska göra då ni kommer uppöver?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback