Melodifestival - Deltävling 2

Efter förra veckans deltävling var jag på dåligt humör och tyckte tävlingen var skit men efter kvällens program har jag ändrat mig. Var en massa bra låtar med ikväll och jag hade svårt att välja vilka jag ville skulle gå vidare.
Måste säga att jag blev positivt överraskad av Amy Diamond. Har inte gillar henne tidigare och tyckte att hon var riktigt dålig förra året. Men årets prestation var mycket bättre faktist. Men gillar nog Måns bäst.

Har bara tagit det lugnt ikväll, ätit god mat och god efterrätt och njutit av sambo och son. Lukas kan verkligen få en på gott humör och han har diggat musik nu ikväll. Sov lite för länge på eftermiddagen så han var vaken nu på kvällen och fick då titta på melodifestivalen.

Hoppas nu på fint väder imorgon för då blir den en långpromenad i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback