Klinker och klinker

Blev inte bara fönstershopping idag utan vi slog till när vi hittade ett klinker som vi tyckte om båda två. Men tror inte att det hinner läggas innan helgen, T har ju faktiskt ett annat jobb också!

Badat har vi gjort idag också, lika roligt som alltid men armringarna ville han inte ha på sig idag och han blev även ledsen när vi klev upp. Men han har väl humörsvängningar som alla andra så det är ju bara att ta och vara glad.

Sitter och funderar mycket kring dopet och upplägget. Prästen har inte hört av sig så jag hoppas han gör det imorgon. Har dels två dikter vi vill läsa och dels en jättefin låt som jag vill ska spelas. Får se hur det blir med det. Men längtar som en tok gör jag faktiskt. Just nu är det nog 17 stycken som ska sova i vårat hus i helgen, men finns det hjärterum så finns det stjärterum!

Kommentarer
Postat av: Ida

Den blir nog ändå för liten i armar. Pappa var förbi igår och han hade tittat på klänningen och konstaterat att den skulle bli alldeles för liten. Men visst kan jag ta med den, men det låter som att den inte kommer passa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback