Godmorgon!

Väntade mig faktiskt en sovmorgon nu när inte T var hemma och klockan skulle ringa men då bestämde sig min son för att vakna halv sju! Men en bra sak var att han inte vaknade och ville ha mat inatt. Jag tror han vaknade men somnade snabbt om. Han fick sova bredvid mig hela natten och det var riktigt mysigt faktiskt. Han gillar att kramas när han ska sova och det är en av dagens mysigaste stunder.

Får se om vi inte ändrar dagens planer idag. Hade fått ett sms av Ellies söta mamma som undrade om vi inte skulle träffas och fika så jag tror vi gör det. Var ett tag sedan sist och det är alltid lika roligt att träffas och prata lite.

Men nu ska jag nog äta lite frukost, så Godmorgon på er och ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Vanja

Du har blivit utmanad ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback