Ännu en vecka

och jädrar vad fort helgen har gått. Har nyss varit på vattengympan och roligt var det som vanligt. Idag har vi spenderat dagen med Maria, Mattias och Carola och varit på Birsta innan dom drog hem till Umeå. Rätt slapp dag och det är härligt.
Ännu en milstolpe i Lukas liv har kommit. Igår tog han sina första steg och tyvärr var jag inte hemma men han gjorde det igen och igen och igen. Nackdelen är dock att han nu verkar tro att han kan gå för han släpper och tar några steg precis när som helst och självklart faller han som en fura! Men han har gått! Min lilla bebis!

Håller på att fixa bilderna från dopet så imorgon kommer det. Måste bara skriva att jag tyckte melodifestivalen var riktigt kass i år. Reglerna är helknasa och går ju bara ut på att dom ska få tjäna mer pengar. Och vilka låtar, vad gör Ugglas där egentligen? Hade hoppats på Shirley Clamp men tyckte tyvärr inte om låten så jag hoppas att dom resterande programen blir bättre.

Men nu ska jag nog sova och hoppas på att Lukas får en toppen natt igen. Igår somnade han vid åtta som vanligt. Vaknade vid 12 och hostade och vred sig i ca 40 minuter. Somnade om och vaknade klockan sju! Första gången han sover hela natten utan att äta och jag är glad över det. Hoppas det håller i sig ett tag.

Kommentarer
Postat av: Ida

Så kul, jag förstod att det inte skulle dröja så länge innan han skulle ta de första stegen. Neo gick hela tiden en vecka efter han tagit de där första stegen :-) Snart springer han :-)

Postat av: Nina

Håller med dig, melodifestivalen suuuger! Oj då att han börjat gå redan =) Vart har tiden tagit vägen?? Här äre lite mildare så idag vågar vi oss ut! Ska bli underbart det! Kram

2009-02-10 @ 11:04:16
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: ✿Linda H ✿

vattengympa e jätetroligt!!!!!

fin blogg!

2009-02-10 @ 11:52:39
URL: http://hogsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback