Aj aj aj, min stackars rygg

Lukas har kommit in i en period då han ska göra något HELA TIDEN. Det går inte längre att sitta bredvid mig och pyssla nej nej. Han ska ut och gå runt i huset, runt, runt runt! Och igår om han äntligen på hur han ska göra för att kunna gå med lära-gå-vagnen själv och ca 1,5 timme fick jag gå med honom för jag måste ju vända honom när han kommer till väggen. Han har kunnat gå med vagnen ett bra tag men har så bråttom och ramlar. Men nu gick det som sagt bra men det känns i kroppen att man böjer ryggen hela tiden!



Nu eldas det för fullt i köket, termometern visade -25grader när vi vaknade i morse så därför var det lite kallt inne. Men måste nog ut snart och hämta med ved för det börjar tryta här inne!

Kommentarer
Postat av: Nina

Mamma kom på förbi med massa namnböcker som vi satt och kollade i igår kväll. Å då dök namnet Sam upp. Har en barndomskompis, Jenny Persson, en av hennes söner heter det. Å jag är hel kär i namnet! Å det passar vår lilla pojke kanon! Just nu äre 18 grader här =( Vill ut och gå ju! Jäkla kyla!

Postat av: Jenny Hamberg

Hej.. jäklars så stor han har blivit! Å så söt han är.. allt bara bra med er annars? Kram

2009-02-12 @ 13:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback