Pepparkaksgubben Lukas

Idag åkte pepparkaksdräkten på och Lukas for på dagis. När jag lämnade honom var han den enda som var utklädd och jag blev lite förvånad. Visst, det skulle inte vara något luciatåg men ändå. När jag kom på jobbet fick jag dock ett sms från Williams mamma där hon skrev att hon hade blivit mött av en söt pepparkakspojke (dvs Lukas) på dagis och hon hade lämnat William där utklädd till tomte! Så två barn var det iallafall som var utklädda!



Vi kom dit på eftermiddagen och fick fika kaffe, lussebullar och pepparkakor. Det var supergott och det var skoj att se hur Lukas lekte med sina kompisar. Flera gånger såg jag hur han flörtade med sin fröken och några gånger sprang han dit och satte sig i knät hos henne och kramade om henne. Han tycker vekligen om sin fröken och det gör oss så glada.

Men han verkar vara givmild med kramar för Williams pappa sa att han brukar få kramar av honom så han gillar att kramas!


Kommentarer
Postat av: Vanja

Vilken stilig pepparkaka! :)

Krama honom från faster :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback