Mitt i veckan

Blir inte mycket bloggande vissa kvällar. Tyvärr kan jag ju inte göra några inlägg från jobbet då dom flesta sidor är spärrade och på kvällarna har man så mycket att göra att man hinner inte ens starta datorn. Lukas har nyss somnat och det är så skönt. I måndags somnade han vid 23 på kvällen och igår vid 21 och ni kan ju gissa hur trött han är på morgonen då? Men vi håller på att försöka få till detta med sömnen så snart blir det nog bra!

Nu är det bara två arbetsdagar kvar och sedan har man jullov i två veckor! Ska bli så skönt att få vara ledig, tråkigt bara att T inte får vara det. Han måste jobba måndag och tisdag så vi kan ju inte åka hemöver förrän på tisdag eller onsdag.

På fredag ska jag äta frukost på hotell Knaust inne i stan. Det ska bli så gott och jag längtar då det var så länge sedan man fick hotellfrukost. Det är jobbet som bjuder på frukost så då tackar man och tar emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback