Märkt igen

Idag hämtade vi Lukas sent för jag hade jour och T hade möten så klockan var nog 17.40 innan vi var på dagis. Men inte brydde Lukas om det för han ville som vanligt inte följa med oss hem utan skulle städa med fröken!
Det tråkiga idag var att han än en gång blivit biten och denna gång i ryggen. Inte så roligt och jag hoppas verkligen inte att det händer igen.
Jag klandrar verkligen inte fröknarna. Förstår att det är svårt att se allt som händer. Det var någon som sa att man ska punktmarkera det barn som biter. Men man kan ju inte begära att en fröken ska sitta och stirra på ett barn en hel dag bara för att det barnet bits. Är inte rimligt att begära det.
Men samtidigt så blir man frustrerad och ledsen som förälder för man vill ju inte att ens barn ska göra illa sig och bli ledsen. Men det viktigaste av allt, vill verkligen inte att han lär sig att bita för huva vad jag kommer bli arg då!



Svårt att få det på bild men så här fin är han idag. Och ett lika fint märke på armen från i måndags. Han är märkt vår son!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback