en pepparkaksgubbe

Imorgon är det luciafika på dagis och självklart ska vi dit och fika. Får se om Lukas kanske får gå dit som pepparkaksgubbe eller inte, bestämmer mig imorgon! Ska bli så roligt att få se lillgrabben på dagis samtidigt som alla andra barn, oftast är det ju inte så många barn där när vi lämnar eller hittar.

Känns så skönt att Lukas verkligen älskar sitt dagis. Idag var han på en annan avdelning när vi kom och när han till slut ser oss så skakar han på huvudet och fortsätter leka! Det säger ju ganska mycket om vad han vill. Skulle verkligen inte vilja att det var på något annat sätt för vi vill ju att han ska trivas på dagis.

Kommentarer
Postat av: Vanja

Hej! Vad kul att han trivs på dagis och vilken söt pepparkaksgubbe han skulle vara ;)

Visst är det mysigt med juletider alltid, bara den där jäkla snön kan komma ;)

Jag åker hem den 21 december och vad jag vet så stannar jag över nyår med, har problem att ta mig till Norrtälje igen och det känns rätt skönt att vara hemma med familjen med :)

Hur gör ni över nyår? :) Visst ses vi under jul! ;) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback