Bada i havet!

Vi spenderade söndagen ute vid havet och hade en supermysig dag. Men det var inte bara vi som bestämt oss för lite bad för det var mycket folk där. Men det gör inget, vi har lika roligt ändå. Vi åkte och hämtade upp Erik och Evelina och for iväg och Lukas somnade såklart i bilen. Vår plan var att han skulle somna på en gång men det tyckte inte han utan han somnade precis innan vi var framme så jag fick bära honom till stranden från bilen och la honom på filten under paraplyet och han vaknade inte för en sekund!

Men efter en stund vaknade han och då var det fullt ös! Han älskar verkligen stranden och vattnet. Alexander med familj var också där så Lukas hade någon att leka med!







Kommentarer
Postat av: Vanja

Han blir nog fröknarnas charmknutte ;)

Spännander att se imorrn då hur han reagerar på att Ted inte är med... Men det brukar gå bra:) Här talar jag av erfarenhet förstår du ;) Hehe.

Det är bara bra med oss, alla 3 ;) Jag är ledig hela veckan och det känns helt underbart. Men jag förstår inte varför solen inte kunde vara ledig med mig?! Clintan (kissen) är busig, han springer kors och tvärs i lägenheten ;)

Jag är sugen på hälsa på er nån helg. Nu var det längesen! Kram

Postat av: Vanja

Hejsan. Hur klarade Lukas att vara själv på dagis? :)

2009-08-13 @ 10:31:15
URL: http://vanjaemilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback