Augusti = höst?

Augusti är ju på sätt och vis en höstmånad men jag har faktiskt sommar än fast vi är inne på årets åttonde månad. Tycker faktiskt mycket om denna månad och hoppas verkligen vi får några fina veckor nu.

I helgen har T jobbat på taket och då har jag varit med Lukas. Vi har jobbat ute på gården lite grann och ätit mycket hallon, smultron och andra bär. Han är heltokig i dom och idag var vi och plockade hallon och fick säkert ihop tre, fyra deciliter men dom var slut lika fort som jag la dom  skålen!

Annars gör vi inte så mycket, tar det lugnt och myser. For till syster Eva idag och fikade lite. Lukas följde med moster till grannarna och charmade dom! Han är verkligen duktig på det, tar inte många sekunder innan folk vill ge honom godsaker. Min lilla sötnos han kan han!

Men nu är de sängen som gäller, nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback