Våren är verkligen här

Idag har vi varit ute hela dagen för solen har lyst sedan vi klev upp vid 7. Nästan lite för varmt faktiskt men då får man sätta sig i skuggan. Lukas har älskat att vara ute och vill gå fram och tillbaka hela tiden och överallt. Han gick in och sov på eftermiddagen och när han vaknade var han kokhet och inte på så bra humör. Tempen visade 41,,2 så det blev en alvedon och Tellitubbies och efter en timme så var han glad och nöjd igen. Men han blev snabbt trött så tjugo över sju slocknade han i famnen på mig.

Imorgon hoppas jag att febern är borta för då ska vi fara till kyrkan och hämta dopängeln. Så nu håller vi tummarna för att han blir bra.

Nu ska jag gå och göra varma mackor och bara lata mig lite. Och så vill Lukas skicka ett STORT grattis till moster Carola som idag fyller 26år! Kram kram på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback