Tillbaks i Vattjom

Ja idag har vi nu äntligen kommit hem och det är faktiskt lite skönt. Älskar att vara hemma i Dorotea men är faktiskt skönt att vara tillbaks i huset. For hemifrån vid åtta imorse, var och hämtade upp min mamma och hennes hund först för dom sa spendera två veckor hemma hos oss. Vi körde i kanske 40 minuter så ringer min svägerska Vanja och undrar om vi har plats för dom för deras bil har lagt av! Tyvärr hade vi inte plats för två men plats för en person gick bra. Som tur är så var min kusin med man på väg till Sundsvall och hade inte hunnit så långt så dom tog mamma i deras bil och Vanja och Danne fick åka med oss. Stackarna är nu på väg med trailer för att hämta bilen och kommer nog inte vara hemma i Norrtälje förrän fyra-fem i natt! Vilket avslut på deras semestervecka!?!?!

Nu har Lukas precis somnat och det är dags att plocka och städa. Men tar nog det lugnt ikväll och tar itu med städning och tvättning imorgon. Lägger nog ut lite kort från påsken imorgon för jag orkar inte leta reda på kameran nu!

Ha en trevlig lördagskväll och Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Vanja

Jag glömde kolla på klockan när vi kom hem, men jag la mig 4.41 så vi kom fram ungefär 4.20 skulle jag tippa på. Det var otroligt segt, men det gick bra.

Och jag förstår att ni hade problem med Lukas boll, vi med! :P Heheh... "Åhhh, wiiieee".



Vi är sååå tacksamma att ni hjälpte oss igår :)

Nu är det våran tur att bjuda på lite boende här i Norrtan ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback