Spruta

I

dag är det dags för Lukas 1-årskontroll och då även en spruta. Får se hur arg han blir men som förrut så går det ju över på några sekunder. Ska även bli intressant att se hur mycket han väger och hur lång han har blivit.

Får se vad vi hittar på i övrigt. Blir nog en liten tur med bobben men det beror på hur kallt det är eftersom Lukas inte kan ha vantarna på sig när han åker bob. I övrigt måste jag ta fram dammsugaren då svärmor hade sina hundar här i helgen och det är rätt så mycket hundhår faktiskt. Och skurmoppen måste också åka fram för till min stora besvikelse så har hundarna pissat inne på två ställen! Blev inte glad när jag såg det och eftersom vi inte såg det på en gång så har det blivit en stor fläck i trägolvet som inte går bort. Soffan går bra att tvätta och även madrassen men golvet är det värre med. Som tur är så planerar vi att slipa golvet i sommar så då går den ju bort.


Men nu en kopp kaffe och en bit morotskaka!

Kommentarer
Postat av: Bea

Sprutorna är aldrig roliga, speciellt inte för att man måste hålla fast dom... =)

Men som sagt var så går det ju fort över =)

Här är det toppen väder med blå himmel och strålande sol! Tyvärr ligger man hemma i förskylning, men njuta av det vackra vädret gör jag ändå. Man blir glad av att se solen lysa in... (om man inte tittar för noga då, så man ser allt damm och sånt...hahaha)

Helgen blir lugn och skön, vi ska påskpyssla lite och så är det litet kalas för Jennifer. Hon längtar! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback