Packa och fixa

Imorgon är det dags för bilresa igen då vi ska fira Valborg hemma hos min svärfar och sambo i Klimpfjäll. Hoppas att solen vill visa sig i helgen och att det blir fint väder. Håller tummarna för att T kan sluta så tidigt som möjligt i morgon så vi kan åka hem tidigt för det tar ju ändå ca 3 timmar till Dorotea och sedan är det 17 mil kvar innan vi är framme i Klimpfjäll.

Idag har vi varit på Birsta och gjort lite ärenden. Dels åt mina söta kusiner Brittis och Bea och dels åt oss själva för mamma ville passa på att handla lite. Så vi for tidigt till Birsta för att kunna komma hem tidigt och det är så härligt för då hinner man göra en hel del. T kom även han hem tidigt så han tog och tvättade bilden utvändigt och sedan tog jag invändigt.

Nu har jag lite packning att göra men hinner göra det mesta imorgon så jag ska nog inta ryggläge i sängen för mina ögonlock faller ihop. Men det verkar som om Lukas är på väg att bli helt frisk för inatt sov han relativt bra och även idag har han sovit mer som han brukar göra. Han har inte sovit ordentligt en natt på ca 2 veckor och det gör att man är trött.

Kommentarer
Postat av: Vanja

Jag hade oxå velat åka hem till Klimpen och fira Valborg med er...

Ha så kul! :)

Kram kram hälsa

Postat av: Brittis o Benjamin

Tack för hjälpen att handla från IKEA. Synd att vi inte hade mer tid att umgås. Får ta igen det senare! Kram från oss!

2009-05-05 @ 12:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback