Måndag

Och idag blir det absolut en innedag så Lukas får krya på sig. Som tur är så är han mestadels glad men lite mer gnällig än vanligt är han tyvärr. Och enormt trött, för igår var han bara vaken två timmar och sedan somnade han i famnen på mig. Nu sover han och jag hoppas han får sova en stund för det är nog den bästa medicinen.

Och nu blir det nog städning för mig för klinkret måste skuras så att allt överskott försvinner. Och det blir riktigt fint måste jag säga, är helnöjd!
Blir nog en sväng till Evelina också för vi lämnade Lukas matstol där i lördags och visst funkar det att mata honom utan den men det är bra mycket jobbigare!

Så ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Vanja

Åh hoppas han kryar på sig!

Ska vi ta med egna sängkläder förresten? :) kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback