Lilla gubben

Febern gav med sig inatt, han hade bara 37,9 i morse men andningen är fortfarande knasig. Det låter som om han har svårt att andas och det ekar konstigt i halsen på honom. Svårt att förklara. Har gett honom en dos bricanyl och får se om det hjälper. Gör det inte det så blir det en sväng på vårdcentralen annars. Han sover just nu men har vaknat flera gånger eftersom han hostar.

Så eftersom Lukas är lite dålig så stannar vi inne idag. Får se när T kommer hem, eventuellt skulle han på After Work men han visste inte. Vill att han ska komma hem snart för han ska ha med sig några saker så jag kan fortsätta mitt pysslande.
Blir nog att jag bakar lite chokladbollar också för jag är väldigt sugen på något gott!

Ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback