Onsdag morgon

Vaknade klockan 6 i morse, Lukas var lite täppt i näsan och kunde inte sova riktigt. Lite för tidigt tycker jag men inget att göra åt. Nu sover han iallafall, han orkade bara vara vaken en timme.

Igår kväll åt han faktiskt upp en hel flaska mat så kanske ätandet kommer tillbaka? Hoppas det iallafall.

Idag får vi besök, kusin Bea med familj kommer och igår kväll fick jag veta att kusin Brittis med familj också kommer. Brittis fick ju en liten Benjamin för 11dagar sedan så han är en liten bebis. Längtar som en tok efter att få snusa på honom och håller på att ladda batteriet till kameran så att jag kan ta massa kort.

Var på ett klädpartyigår, det var kläder från
http://www.meandi.se/ och jag hittade faktiskt en dress till Lukas jag gillade. Det var en plyschoverall med en igelkott på rumpan. Hoppas den passar för den var supersöt.

Borde nog städa lite, inte så stökigt egentligen men dammigt!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback