blött, blött och blött

det bara regnar och regnar här och det är inte roligt. Jag och Lukas måste åka på Birsta en sväng och det funkar ju inte så bra när det störtregnar. Man blir ju surblöt bara av att gå från bilen in till affären. Väntar nog någon timme så får vi se vad som händer.

Just nu så sover Lukas här bredvid mig. Han har i stort sett varit täppt i näsan och snorig hela sommaren men nu är det som värst. Lukas har svårt att sova ibland och blir så irriterad. Jag brukar använda mig av bröstmjölk, tycker det funkar bra. Har prövat saltlösning men det funkade inte något bra. Det som är dåligt med bröstmjölk är att det täppta är tillbaka efter en stund. Tycker inte att han är speciellt snorig nu utan är bara täppt i näsan. Stackars lillkillen, ska prata med läkaren imorgon när det är dags för läkarundersökning och 5månaders-sprutan.

Imorgon åker vi hemåt mot Dorotea igen, känns drygt och jobbigt men vill ju gärna ha igen bilen. Lite tråkigt blir det utan T men vi får lov att klara oss. T tycker nog att det blir lite skönt för nu får han sängen för sig själv och så får han tyst och lugnt och det kan han behöva nu när han är dunderförkyld!

Nä, nu ska jag ta en kopp kaffe och städa lite


Kommentarer
Postat av: Bea

Men gud vad fint kort på er!!! =)

Tråkigt att du måste köra hit igen, förstår att det är drygt... =( Men kul om du kom förbi! Vill du ha fika eller middag...? Eller både och? ;)

Postat av: Therese

Vilket fint kort på er lilla familj! Vi har inte ens tagit det kort som man ska sätta in i tidningen när barnet föds, och nu känns det liksom försent... Men man borde ju ta ett för "hemma bruk" iaf. Kör försiktigt när du ger dig ut på vägen!

2008-09-02 @ 17:29:25
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Vanja

Va fint :) Kram!

2008-09-03 @ 19:59:36
URL: http://vanjaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback