Vampyren Lukas?

Igår upptäckte vi ännu en tand som är på G. Den har inte kommit ut än men man ser att den kommer. Och det är på ovansidan i överkäken så när dom har kommit ut båda två kommer Lukas se ut som en liten vampyr! Ha ha ha, vilken söt liten en!
Igår kom syster med karl och idag ska vi åka ut på IKEA. Vi ska kolla på bilbarns-stolar då Lukas börjar växa ut babyskyddet.

Själv längtar jag som en tok efter en smaksatt latte! Älskar sådana och dricker alltid det när jag och syrran är ute!

Nä, nu ska jag nog gå och pussa lite på min vampyr!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Grattis på namnsdagen Lukas :) från Åsa och Ewa

2008-10-18 @ 22:21:50
Postat av: Linda

Godkväll! Kommer för tillfället inte åt min telefonbok och därmed inte heller ditt telnr. Hörde att du skulle med på festen på onsdag och tänkte höra om du kommer ha bilen? Om ja, får man lifta hem på kvällen? Kommer du även in på mötet på em, eller till festen?

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback