tra la la la la

har varit på babysång och Lukas hade roligt som vanligt. Han sov som en gud inatt (om man jämför med hur det har varit) och vaknade klockan 7 och ville göra morgon. Tycker det är en helt okej tid och det är underbart att mysa med honom i sängen en stund innan man kliver upp.
Näsan verkar inte krångla så mycket heller så vi håller tummarna för att det håller i sig.

Svängde iväg på Birsta efter babysången. Såg en annons igår att Jysk sålde 2-pack panelgardiner för 25kr!!!! Hur billigt är inte det? Köpte röda som passar som julgardiner och tyvärr fanns det bara rosa och blå kvar och det ville jag inte ha. Det hade funnits gråa men var tyvärr slut nu. Men julgardiner för 2 rum för 50kr, kan man komma billigare undan?


Kommentarer
Postat av: Sofi H

Det var inte dåligt du!

Det är tur jag har julgardiner så det räcker och blir över, men jag behöver å andra sidan inte så många.. jag har liiite färre fönster än du ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback