Torsdag

Festen på jobbet var faktiskt roligt. Kan inte säga att maten får något bra betyg men alltid lika roligt att träffa kollegorna. Förräten var helt okej, det var gravad röding på svampsallad men varmrätten var inte god. Vi fick ankbröst och det var så rött att när man åt av det så kände man rå köttsmak. Jag tycker att rosa kött kan vara gott men inte detta!

Annars gör vi inte så mycket idag, måste städa då vi får besök i helgen. Gillar INTE att städa då det är så mycket damm och jag avskyr verkligen damm. Men men, måste väl ta sig i kragen och fixa lite.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej! jag hörde att ni hade tänkt att åka till mormor, vilken dag hade ni tänkt att åka dit? ska nämligen till mamma på lördag och vara där några dagar, sen till hoting, så tänkte om man kunde få åka med er om ni inte åkte alltför sent nästa vecka.

Postat av: Vanja

Precis, mamma och Evelinn får följa med nästa gång :)

Jaru, när vi kommer imorrn vet jag ej. Men pappa har en tandläkartid i Dorotea kl 10.00 så vi åker från Klimpen vid 7 eller så...

Men vi ses imorrn:) Kram kram

2008-10-23 @ 23:41:27
URL: http://vanjaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback