Söndag morgon

Jag och Lukas sitter ensamma här och resten sover. Igår spenderade vi dagen på IKEA och gick runt i affärer. Sedan åt vi middag här hemma och förutom vi (jag å T) så var det ju syster Mia och hennes Matte och Erik och Evelina. Vi spelade lite familjespel och har riktigt roligt faktiskt..

Blev rätt så sent och det märks nu så jag och Lukas som sagt är dom enda som är vakna. Men han kommer nog snart vilja sova skulle jag tro.

Idag har vi informationsträff för babysim och jag hoppas det kommer ge något. Det är inte den billigaste kursen man kan gå men vi har resonerat om det och tycker verkligen att det skulle vara roligt. Förhoppningsvis får vi alla ut något av det och om inte annat så är det roligt att bada!

Ska nog gå och koka lite kaffe för jag är rätt så trött själv och skulle nog gärna sova lite till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback