Snart hemåt

Imorgon åker vi hemöver och det ska bli härligt, synd bara att T inte kunde sluta tidigare så att vi kunde åka ikväll men man får ju inte alltid som man vill.
Lukas vaknade halv sju imorse men han fick ligga kvar i sängen och småbråka med oss. Det är så mysigt!

Nu ska vi ut på Birsta igen, tror vi har varit där hela veckan! Måste köpa lite blöjor och annat och det är mycket billigare där ute än på dom små affärerna här hemma. Lukas har även kört sönder gåstolen så den måste in på reparation! Nej, skoja bara. Ena hjulet på den har alltid vinglat lite och jag har nu bestämt mig för att göra något åt det så jag ska svänga in på Barnens hus och höra efter om dom kan hjälpa mig!

Annars är det måleri som gäller, vi håller på att måla panelen i hallen och jag håller på att måla i köket. Och igår fick T ör sig att börja med hallen. Vi ska ju riva ner en vägg där så att istället för två hallar så ska det bli en enda stor och igår fick han som sagt ett ryck och började. Snyggt blir det! Men som med alla renoveringar så blir det aldrig som man tänkt sig och medans man håller på uppstår det problem som man måste ta ställning till. Allt skulle vara så mycket lättare om man kunde få se hur det skulle se ut i verkligheten men det är ju tyvärr omöjligt. Men hur vi än gör så kommer det bli supersnyggt och en klar förbättring!

Nu ska vi klä på oss och åka till BVC för vägning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback