Plask, plask

Har kommit hem från vattengympan och det är alltid som skönast när man har kommit hem. Blev ensam idag då mina träningskompisar hade förhinder en jag var duktig och tvingade mig själv dit ändå. Annars brukar det alltid vara jobbigt när man blir ensam.

Fick ikväll veta att vi kommer få besök till helgen och det ska bli roligt. Länge sedan vi träffades (midsommar) så det är på tiden igen. Det är Lukas farfar och faster som sa komma (några fler?).

Ska gå och plocka undan lite, ser ut som ett bombnedslag är hemma. Ska även fixa Lukas väska till imorgon eftersom det är både babysång och mammaträff och jag vet inte om jag åker hem emellan dom tiderna.

Kommentarer
Postat av: Vanja

Danne kommer på lördag :) Om han oxå får plats ;) Kram

Postat av: Vanja

Ska bara säga att Evelinn har högskoleprov på lördag, därför kan inte hon följa, för hon hade såklart velat träffa er med ! :) kram

2008-10-22 @ 11:42:22
URL: http://vanjaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback