Onsdag

Idag tar vi det bara lugnt och gör inte speciellt mycket här hemma. När Lukas sov i morse passade jag på att sova med honom. Det finns nästan inget mysigare än att få somna bredvid honom och sedan vakna när han börjar röra på sig.

Inatt sov han hela natten i sin egen säng. Han  har sovit dåligt ett tag nu, kan tänka mig att det är tänderna som spökar men inatt gick det bra. Han vaknade vid 3 och åt lite men sov sedan till klockan 7 vilken är den tid han brukar vakna. Han fick då komma upp till mig och så låg vi och morgonmyste några minuter.

Ikväll ska  jag på middag med jobbet och det ska bli roligt. Hoppas på riktigt god mat men man vet ju aldrig. Annars är det städning som gäller, måste fixa lite ordning här hemma innan besöket kommer till helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback