Helgen är över

och en ny vecka är igång. Det är höstlov denna vecka men tyvärr jobbar T ändå, det är dock det enda lovet han jobbar på så vi ska inte klaga. Förhoppningsvis behöver han inte jobba hela veckan för vi ska åka hem till Dorotea till helgen och vill ju gärna hinna vara hemma så länge som möjligt.

Idag gör vi inte så mycket, just nu sover Lukas. Vaknade imorse och det var minus 1 grad ute, härligt härligt! Tycker det är skönt att det blir kallt ute och älskar att se frosten ute på morgonen.

Lägger ut kort från helgen, hoppas ni tycker att det är okej ni som är med på dom!



Lukas älskar gåstolen och far omkring som en yrvind i den. Han åker ut i hallen och struntar i oss, vilket jag tycker är skönt eftersom det betyder att han inte är så rädd av sig. Dörren ni ser i bakgrunden är en av dom jag har målat, har några kvar men sedan kommer bilder på alla upp!

     

Kommentarer
Postat av: Ida

Men kommer ni hem till helgen? Vill du följa med mig på hotellet på lördag? ;-) Jag är så sugen men vet inte vem jag ska fara med :-)

Postat av: Vanja

Jag älskar bilder, och jag toksaknar Lukas!! :) kram

2008-10-27 @ 20:11:41
URL: http://vanjaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback