Heldag på Birsta

Sitter och dricker en kopp te och återhämtar mig från vattengympan. Ha ha, nä så jobbig är den inte. Men det är skönt att ta sig iväg och röra lite på fläsket, vill ju gärna gå ner några kilon till.

Installeringen av värmepumpen är nu klar och sedan igår kväll så är den igång. Håller just nu på att försöka få rätt värme i huset så idag tyckte jag det var lite kallt så då drog jag och Lukas iväg på Birsta och spenderade dagen där. Riktigt skönt att bara strosa omkring och ta det lugnt. Han är inte lika snuvig längre ch natten som var så sov han riktigt bra, vaknade bara 3 gånger.
Hoppas natten som kommer blir bra men man vet aldrig. Han har varit lite gnällig idag så man får se. Han har vaknat klockan 6 som senaste dagarna så när han vill sova vid 8 så har jag faktiskt sovit med honom och det är nog dagens mysigaste stund vill jag lova!

Hoppas han blir helt frisk snart, tycker att hans sjuktid får vara över nu.

Imorgon ska vi till Alexander och hans mamma Jenny, ska bli roligt och eftersom det kommer regna imorgon också så blir det en dag inomhus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback