en trött mamma

men jag får skylla mig själv. Jag började måla igår och kunde inte sluta utan ville göra klart det i köket så jag blev inte klar förrän 24 och då skulle jag även duscha och fixa lite annat så det blev rätt sent innan jag somnade igår. Och självklart så hade då Lukas en jobbig natt och vaknade många gånger och var bara ledsen. Men men, en mamma har ju superkrafter så jag orkar vidare!

T gick vidare med kofoten och bröt upp väggen i hallen så nu har vi en STOR hall och det ser lite annorlunda ut. Det är dock en vägg kvar som vi inte kan ta bort tror vi, men då det är en timmervägg så ska den nog få vara kvar och fungera som en vägg mot klädhängaren, Svårt att förklara men jag tror att det kan bli riktigt fint att ta fram timmerväggen men då kommer ju den stora frågan, måla vitt eller inte?

Lukas har ätit frukost nu och jag väntar på att han ska somna så jag kan fixa det sista inför resan hem, passar på att packa bilen när han sover.

Det snöar här idag och det är juvligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback