Äntligen Helg!

Är så skönt att det äntligen är helg och hoppas det blir en rolig helg. Ikväll ska vi till Erik och Evelina och äta kräftor. Har inte ätit några i år än så det ska bli gott. Vi som skulle ha en årlig kräftskiva, det har ju inte blivit av år pga tidsbris. Får ta igen det med en fest i vinter tror jag.

Imorgon blir det mässa, det är VillaFamiljenMässa och vi ska dit och sedan blir det middag på kvällen så det ska bli skoj.

Lillkillen vill dock inte riktigt friskna till. I onsdags fick han ju välling på kvällen men allt kom upp på en gång. På torsdagen ville han aldrig äta något utan smuttade lite från mig. Vid 4 fick jag i honom nästan en flaska och tänkte att allt var bra men när han skulle säga hej då till Alex så spydde han ner honom i bilstolen! Är glad och som vanligt annars men maten är han kinkig med, gröt och smakisar funkar inte alls. Idag har jag dock fått i honom ersättning men han har nu hosta istället. Har ringt vårdcentralen som inte visste vad hon skulle ge för råd så hon skulle prata med läkaren och återkomma. Får se om dom förestår något.

Så nu inväntar jag bara samtal, får se om jag hinner beställa någon klipptid efter det. Är så sugen på att klippa mig och mitt hår behöver verkligen det!


Kommentarer
Postat av: Linda T

Halloj! Idag har Lena R sagt upp sig för att börja på Fkassan och Jenny S ska börja på skadestöd. Dagens svaller från jobbet =O) Nu till det viktiga, vart går du på vattengympa? Är det bra? vad kostar det? Vill du ha sällskap =O) ?



Trevlig helg! Kram

Postat av: Bea

Men stackars lille Lukas.. =(

Hoppas du får nåt svar på vad det kan vara.

Kram

2008-10-04 @ 08:32:04
URL: http://mammabeas.blogg.se/
Postat av: Ida

Vi kommer på måndag eftermiddag/kväll nångång, Janne är väl hemma kring 2 så vi åker väl när vi är klara efter det :-)

2008-10-04 @ 19:31:52
URL: http://idasusanne.blogg.se/
Postat av: Bea

Hej kusin!



Allt bra med er nu, hur är det med Lukas?

Du, jag tänkte höra om du ska på IKEA något, kan du köpa de där lamp skärmarna jag tittade på? EKÅS i beige... I så fall två stycken och så de tillbehören (kabeln så att man kan hänga upp dom)

Det vore snällt, har frågat Ida om hon hade lite plats att frakt hem de till mig...

Jag vet inte varför jag INTE köpte dom då jag var ner, men min beslutsångest...hahaha

KRAM

2008-10-05 @ 12:41:41
URL: http://mammabeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback