Veckohandla

idag måste vi åka och veckohandla men jag har inte gjort veckans matista än så det måste fixas först. Får se vad man hittar på för ibland tryter verkligen ideérna när man ska skriva listan.

Lukas sov GUDOMLIGT i natt, han somnade klockan 20 igår kväll och vaknade inte till en enda gång (vilket han brukar göra), sov till 5 då han ville äta och han äter då från mig i några minuter. Han somnar då om i famnen och jag lägger tillbaka honom i hans egen säng och han sov då vidare. Klockan halv sju vaknade jag av att han var oroligt och då var ju även T vaken för han skulle till skolan. Lukas fick då komma över till mig och myste lite men då somnade vi båda om och vaknade först tio i åtta! Så det har varit en härligt natt och morgon.

Nu far han omkring i sin stol och är hur glad som helst. Och då blir man lika glad själv!


Kommentarer
Postat av: Åsa

vad söt han är :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback