Tisdagens planer

dom är inte många. Men babysång blir det iallafall. Vet dock inte om det blir någon promenad dit för jag ska nog åka och veckohandla efter sången. Börjar få rutin på det och det är skönt, svårt bara att veta hur mycket man behöver köpa av vissa saker.

Ska nog en sväng på Myrorna och liknande för jag behöver köpa några fina flaskor till glöggen. Ska nog ge bort några flaskor och vill ju inte hälla dom på gamla pet-flaskor då utan vill ha några fina glasflaskor. Får se vad man hittar imorgon.

Men nu ska jag nog i säng, har  fått hosta nu också och tillsammans med min jobbiga näsa känner man sig ganska knäckt. Skulle egentligen ha tränat ikväll men när jag och Lukas tog en promenad förrut så kände jag hur jobbigt det var och beslöt då att hoppa över det.





Visst är han snygg i sin fräna mössa?

Kommentarer
Postat av: Åsa

ja de är han :)

Postat av: Linda T

Ingen fara, jag har fått skjute på partyt. Återkommer med nytt datum i jan i stället =)



Självklart ska man på julfesten, det ska typ alla..Det är över 100 st som ska gå. Visst ska du gå?



Ser att Lukas har samma body som Hjalmar, han har haft den i 2 olika storlekar då jag tycker den och byxorna är så himla bra och fina...



I morgon är det SP utbildning hela dagen, Jossan, Jennie och Amren är det som är ansvariga. Kommer säkert bli bra, men känns ändå lite tungt att sitta i stora seglet hela dagen.



Kram

2008-11-25 @ 22:32:38
URL: http://killmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback