Lördag

Och dagen ar vi spenderat på dop och det var lilla Ellie som döptes. Roligt var det och vi fick världens godaste soppa tror jag, måste fråga Ellies mamma om receptet när vi träffas nästa vecka. För en promenix-dejt blir det nog och hon sa något om ett besök på Waynes så det hoppas jag på.

Ikväll har jag försökt julpynta lite, är en sådan som gillar att hålla "hårt" på traditionen och INTE pynta något innan första advent och jag tycker jag lyckades bra i år. Får se om Lukas märker någon skillnad när han vaknar i morgon, men han brukar se när vi har ändrat något. Det är inte jättemycket pyntat men lagom så man får den där julkänslan. Och julkänsla hoppas jag vi får imorgon för då är det skyltsöndag och julmarknad i stan så dit ska vi och träffa Alexander med familj. Hoppas nu bara på bra väder!

Nej, nu ropar sängen på mig. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Lola

Kan du förstå att det redan är första advent? Att det bara är fyra veckor kvar till julafton?...Tiden går så himla fort. Tycker att det är helt konstigt att se bilderna på Lukas, han växer ju så det knakar, trist bara att man inte träffar er hela tiden. Köpte en tröja åt Lukas på Malta, så jag kommer nog att ringa så fort jag får någon tid över och be om adressen till er så jag kan skicka ner den. Vet att jag kan kolla upp den på andra sätt, men är ju alltid trevligt att skvallra lite med sin syster. Vi höres i dagarna...massa pussar och kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback